17/05/2015 makro

Zamiast kolejnego "ambitnego" posta, dziś postanowiłam zostawić Was z czymś lekkim i miłym dla oka. Tym razem są to zdjęcia makro...

Zamiast kolejnego "ambitnego" posta, dziś postanowiłam zostawić Was z czymś lekkim i miłym dla oka. Tym razem są to zdjęcia makro mojego autorstwa. Nie jestem profesjonalistką, dopiero się uczę. Będę usatysfakcjonowana każdą opinią na temat mojej pracy, tak więc każde komentarze, dobre czy też złe, są naprawdę mile widziane! 
















No i co uważacie?

jeśli jesteśmy jeszcze w temacie fotografii, biorę udział w konkursie fotograficznym klik, do udziału w którym serdecznie Was zapraszam!

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetne zdjęcia.
    pisanepomojemu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kochana!💖 Swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ladne!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne kwiaty w ogrodzie! <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń