Jestem zabójcą!

Mijają kolejne sekundy, minuty, godziny, a ja nie zwracam uwagi na otaczający mnie świat - jestem tylko ja i moi dwaj najlepsi przyjaciele -...

Mijają kolejne sekundy, minuty, godziny, a ja nie zwracam uwagi na otaczający mnie świat - jestem tylko ja i moi dwaj najlepsi przyjaciele - laptop i telefon. Utożsamiam się z bohaterami seriali, płaczę i śmieję się razem z nimi, żyję ich życiem. Co tu dużo mówić - jest ciekawsze, bo przecież nie jestem kilkusetletnim wampirem-wilkołakiem z ojcem psychopatą na karku. Jestem jedynie zabójcą, zabójcą czasu.

--------------------------------------
Coraz częściej mam takie dni, że nie mam ochoty wyjść z łóżka. Ruszam się stamtąd tylko, gdy potrzebuję iść do toalety, wolę oglądać telewizję czy też najzwyczajniej jestem głodna (chociaż to rzadziej, bo moja mama kocha mnie na tyle, że często przynosi mi jedzenie do łóżka).

Nie mam za grosz pojęcia skąd to się bierze. Pogoda za oknem zmienia się w dobrym kierunku, a ja czuję się, jakby ktoś wyssał ze mnie całą chęć do życia. Od dziecka tata powtarza mi, że zabijanie czasu jest największą zbrodnią. Jako mała dziewczynka nie rozumiałam kompletnie co miał na myśli - przecież czasu nie da się zabić. Teraz jednak dokładnie wiem, co chciał mi przekazać.


Jak pewnie wielu z Was, jestem człowiekiem, który preferuje raczej osiadły tryb życia. Staram się nie przemęczać, kocham drzemki w ciągu dnia, a własne łóżko uważam za jedno z najwspanialszych miejsc na świecie (co z tego, że śpię praktycznie na sprężynach).

Każdy z nas inaczej pożytkuje czas, mamy różnorodne zainteresowania, cele, światopoglądy. Dla niektórych czytanie książek może być kompletnie bezsensowne i bezwartościowe, inni znajdują w nich odskocznię od realnego życia. Ja kocham oglądać seriale, Wam może się to wydawać nudne. Są ludzie, którzy kochają sport, ale dla innych może być to strata czasu i narażanie się na kontuzje.

Mimo wszystko w miarę możliwości, szukajmy bardziej ambitnych, rozwijających zajęć. Chociaż potrafię siedzieć godzinami przed komputerem, śledząc losy moich ulubionych bohaterów, nie jestem z tego dumna. Mogłabym zrobić przez te kilka godzin tak wiele pożytecznych rzeczy.








Chociaż jestem świadoma faktu, że jestem zabójcą czasu, nie zamierzam rezygnować z tego co tak lubię. Wciąż będę obijała się w łóżku, ucinała sobie krótkie drzemki w ciągu dnia, uciekała w świat fikcji dzięki serialom, filmom, książkom. Zamierzam robić wszystko z umiarem, tym samym wzbogacając mój plan dnia o codzienną aktywność fizyczną, gotowanie, pomoc w ogrodzie.

Żadna czynność nie jest bez sensu, dopóki potrafimy wyznaczać granice (Pamiętniki Wampirów oraz The Originals do 4 nad ranem - ja 3 miesiące temu) 

A Wy możecie nazwać siebie takim "zabójcą"?


Pozdrawiam (zwłaszcza Dominikę Dygę) i życzę Wam miłego weekendu!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Niektórzy nie mają aż tyle wolnego czasu, żeby go mordować :)
    modna40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, też mogę nazwać siebie zabójcą czsu!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
      Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
      Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
      Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
      Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny post, dobrze, że zagadki z dzieciństwa się rozwiązują - choćby nawet w pózniejszym wieku ;)

    http://apricot-cupcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zabijanie czasu z TVD to najlepsza rzecz na świecie!❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam tak zapchany dzień, że całe szczęście nie mam "czasu na marnowanie czasu" ;)
    ale bardzo fajnie, że poruszasz na blogu takie tematy :)

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj mam wiele planów na dzień, więc raczej nie mam czasu na leniuchowanie ;)
    Śliczne zdjęcia, masz cudowny uśmiech!

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń