A cóż to za dziwadło!

Swoim stylem, sposobem bycia, specyficznym poczuciem humoru zdecydowanie odbiegam od rówieśników z mojego miasta. Nie widzę siebie w skórzan...

Swoim stylem, sposobem bycia, specyficznym poczuciem humoru zdecydowanie odbiegam od rówieśników z mojego miasta. Nie widzę siebie w skórzanej kurtce, superstarach i przewiązanej w pasie czerwonej koszuli w kratę. Nie przemieszczam się po mieście niczym wrak człowieka - bez uśmiechu, bez wyrazu. Nie śmieszą mnie żarty o "babie, co poszła do lekarza" i innych tego typu. Uwielbiam idiotyczne, głupie do granic możliwości "suchary", czarny humor też mnie kręci.


Gdy wraz z Julią przemierzałyśmy dziś Jelenią Górę, kompletując ostatnie obozowe drobiazgi, poczułam na sobie spojrzenia moich rówieśniczek. Generalnie ten sam look: rurki, modne w tym sezonie (lub też 2 temu) adidasy oraz obowiązkowa dżinsowa/skórzana kurtka. Sama uwielbiam prostotę, ale gdy nie jest ona zbyt banalna, natomiast wyszukana. Nic by mnie nie ruszyło - każdy ubiera się, jak się mu to żywnie podoba. Dwie dziewczyny popatrzyły na mnie, jakby zobaczyły jakieś kompletne dziwadło nie z tego świata. A dlaczego? Otóż dziś ubrana byłam tak:







Kocham tego typu połączenia. Uwielbiam mieszać ze sobą boho i minimalizm (miniboho, pozdrawiam Manie, która jest idealną przedstawicielką tego oto stylu). Wielbię idealny duet, jaki stanowią rzeczy eleganckie ze sportowymi. Lubię niekonwencjonalne stylizacje, nieszablonowe myślenie, oryginalność i niezwykłość. Lubię siebie za to, że jestem takim "dziwadłem" i jestem z tego naprawdę dumna.


You Might Also Like

17 komentarze

  1. hej czym robisz zdj na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko znajduje się w zakładce "O blogu". Jest to Nikon D5100 + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam, xoxo

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wreszcie jakas nastolatka z ciekawym podejsciem do mody! bo moda to nie jest noszenie tego, co aktualnie jest na topie! moda to jest dziedzina artystyczna, poprzez ktora mozemy wyrazic siebie, pieknie to opisujesz i tamte dziewczyny kiedys beda wspominaly jak sie na Ciebie dziwnie patrzyly, kiedy ty bedziesz ikona stylu :) jak dla mnie super polaczenie

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Tez lubię wyróżnić się z tłumu.
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam do Ciebie właśnie z bloga Julii i muszę powiedzieć, że cieszę się z tego powodu. Masz świetnego bloga, a w dodatku mieszkasz tak niedaleko mnie (miło spotkać kogoś takiego w blogosferze!). Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie wyglądasz cudownie ♥ i nigdy nie zrozumiem, wyśmiewania się z osób "inaczej" ubranych

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ubiór nie świadczy o człowieku, lecz jego wnętrze. To, że jedna osoba lubi styl emo, druga boho, a jeszcze inna lubi dresy to nie jest wyznacznik tego jaki ten człowiek jest. Dla mnie wyglądasz świetne, zwłaszcza, że ja również lubię takie połączenia :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też gdy czasami odbiegam ubraniem od innych spotykam się z dziwnymi spojrzeniami innych ludzi :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :)
    P. S. Też Cię aobserwowałam ;)

    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym wpisie, zakochałam się w Twoim sposobie myślenie, zakochałam się w Twoim stylu. Uwielbiam Cię, Twój blog jest jednym z lepszych na jakie się natknęłam, całkowicie w moim guście, obserwuję Cię, ale nie jako puste " Dołącz się do tej witryny", ale jako częsta komentatorka i osa obserwująca Ciebie. Czekam na kolejne posty, może znów mnie czymś (miło) zaskoczysz? buziaki kochana, NIGDY nie zmieniaj siebie ani swojego sposobu myślenie i stylu ubierania!

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że masz własny styl i nie przejmuj się tymi 2 dziewczynami, nie znają się! :)

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bycie takim "dziwadłem" jest zdecydowanie lepsze niż posiadanie takiego "stylu" jak wszyscy. Świetna stylizacja! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że nie wstydzisz się swojego stylu! Ja lubię oglądać na ulicach dziewczyny w takich wyszukanych stylizacjach. Bardzo mnie one inspirują :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że bycie orginalnym, w życiu jest bardzo ważne... Tak naprawdę, to podziwiam Cię! Większość ludzi nie odważyłaby się pokazać siebie, tylko dostosowywałaby się, do reszty... Dzisiaj, z resztą m.in opublikowałam, o tym posta... I akurat trafilam na Ciebie:) bardzo miło mi się czyta, twoje wpisy. Ja dopiero zaczynam.

    http://find-yourseelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń