Komu w drogę, temu czas

Jest godzina 20:00, 20 lipca 2015. Jestem poza granicą Polski. Jestem w drodze. Wyruszyłam dziś z moimi najlepszymi przyjaciółkami w podr...

Jest godzina 20:00, 20 lipca 2015. Jestem poza granicą Polski. Jestem w drodze.

Wyruszyłam dziś z moimi najlepszymi przyjaciółkami w podróż życia - na obóz. Zobaczę Paryż, Barcelonę, Monte Carlo nocą, będę plażowała w Lloret de Mar i szalała w Gardalandzie. Jednym słowem - wooow (trzy razy "o", bo jedno czy dwa, to zdecydowanie zbyt mało). Niezliczone godziny spędzone w autokarze, tysiące kilometrów do pokonania, ale mogę już odhaczyć trzy niesamowite miejsca, znajdujące się na mojej liście tych, które muszę zobaczyć przed śmiercią (Paryż, Barcelona, Monte Carlo). Najbardziej cieszy mnie fakt, że będę miała okazję być w miejscu, o którym śni każde dziecko, gdzie spełniają się marzenia, a każdy dorosły ponownie staje się dziesięcioletnim urwisem. Już jutro zawitam w paryskim Disneylandzie!





Jeśli chcecie przeżyć tę niesamowitą podróż wraz ze mną, śledźcie mnie na instagramie oraz snapchacie: kociubamagda. Widzimy się w sierpniu. Życzcie mi szczęśliwej drogi :)


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Miłej podróży :) Mam nadzieję, że spędzisz ten czas niesamowicie ze swoimi przyjaciółmi. Czekam na zdjęcia z Paryża :)
    Pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam jechac na dokladnie ten sam oboz 2 lata temu, ale troche namieszalam i za kare musialam zostac w domu hahaha! za to w disneylandzie mialam okazje byc, kiedy bylam malutka i to bylo dla mnei miejsce pelne magii!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę! W dzieciństwie marzyłam o wyjeździe do Disneylandu ♥ Życzę Ci udanego obozu i samych dobrych wspomnień :) Czekam na zdjęcia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego pobytu. Sama bardzo chętnie bym tam pojechała.
    Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej podróży ! :)
    kamilalazar.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post!
    Niezapomnianej podróży!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. Śledze na insta;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, szczerze to zawsze chciałam jechać na taki obóz, ale nie zawsze fundusze pozwalają, ale na pewno w przyszłym roku pojadę!
    Ja za to jadę na obóz jeździecki, życz mi powodzenia! :)
    Dodałam na snapie :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń