Przepis na niezapomniane wakacje - 10 prostych kroków

Dwa miesiące. Sześćdziesiąt kilka dni, dni całkowitej wolności. Czas, gdy możemy robić kompletnie nic i mamy do tego pełne prawo....


Dwa miesiące. Sześćdziesiąt kilka dni, dni całkowitej wolności. Czas, gdy możemy robić kompletnie nic i mamy do tego pełne prawo. Można spać do obiadu, wstawać z łóżka tylko, by zjeść i robić sobie maratony filmowe. Fajna sprawa, czyż nie? Moje wakacje nie są w całości zaplanowane, Wybieram się na obóz i tutaj moje jedyne pewne plany się kończą. Będę chodzić na basen miejski ze znajomymi, może wybiorę się w góry, spędzę więcej czasu z rodziną, będę jeździła na rowerze, na rolkach, grała w koszykówkę. Kto wie, może w końcu nauczę się grać w siatkówkę? :D

Różne mamy pomysły na zagospodarowanie czasu wolnego. Jedni aktywnie, inni mniej. Zachęcam Was nie do spędzania czasu przed ekranem laptopa. Zachęcam do spędzania go na świeżym powietrzu wraz z przyjaciółmi i przedstawiam Wam przepis na niezapomniane wakacje!

1. ZNAJDŹ SWOJĄ PASJĘ
(niezwiązaną z elektroniką)
Masz pasję - nie marnujesz czasu, praktykujesz, stajesz się lepszy, robisz coś pożytecznego.

2. WYZNACZ SWÓJ CEL
Dążysz do czegoś, chcesz to osiągnąć, poświęcasz temu swoje cenne chwile.

3. BĄDŹ SZCZĘŚLIWY
 Wakacje to nie czas na smutki. Odłóż je w kąt, włącz uśmiech na swojej twarzy.

4. ZASZALEJ
Kolejka górska? Może skok do wody z kilkumetrowej skoczni? Nie bądź rura i nie pękaj!
(Mimo, że tego nie czytasz, tato, dziękuję za nauczenie mnie tak życiowych sentencji)

5. PRÓBUJ NOWYCH RZECZY
Kto nie ryzykuje, nie zyskuje!

6. KOLEKCJONUJ SWOJE WSPOMNIENIA
Wystarczy Ci zwykła komórka. Miło przegląda się zdjęcia sprzed lat :)

7. ZWIEDZAJ OKOLICĘ
Jest tyle miejsc, których z pewnością nie widziałeś!

8. ZAREZERWUJ ŚWIETNY OBÓZ
Najlepszy i najprostszy sposób na ciekawe spędzenie czasu.

9. POZNAJ NOWYCH LUDZI
A nuż widelec spotkasz przyjaciela na całe życie?

10. NICZEGO NIE ŻAŁUJ
 To nie czas na zmartwienia. Żyj teraźniejszością!







Życzę Wam z całego serduszka jak najpiękniejszych wakacji. Mam nadzieję, że miło spędzicie ten czas.
Może akurat skorzystacie z mojego przepisu? :)


You Might Also Like

11 komentarze

  1. jakie cudowne foty..
    ja uważam, że trzeba korzystać jest z wolnego czasu na maxa, to co napisałaś " bądź szczęśliwy " jest t trudne, ale możliwe :)
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby 10 małych drobnostek, a jednak bez nich można zmarnować sobie wakacje. Świetne zdjęcia, posty i wygląd :)




    Zapraszam do siebie! ---> http://mylittlelifefactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak świetnie piszesz. Osatnie zdjęcie wygrało haha

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie uśmiech to podstawa ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje chcę spędzić jak najlepiej, ale te nie rozpoczęły się najlepiej :/ zepsułam telefon i mam poobdzierane kolana, ramię i łokieć :c. Ale staram się tym nie przejmować C:
    Świetnie wyglądasz :)

    Już dawno zaobserwowałam
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    carrieblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Post ;) Ja akurat połączyłam punkt 1 i 8 ♥  http://black-serendipity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutna racja, za nie dlugo minie już pierwszy tydzień, a jedyne co zrobiłam w miare pożytecznego to przeczytanie książki. Muszę się wziąć za siebie :P
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba wykorzystac czas wakacji jak najlepiej !
    Piękne zdj :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z niektórych rzeczy, które napisałaś korzystam prawie w każde wakacje :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń