Dziękuję za muzykę

Słucham muzyki praktycznie na okrągło. W drodze do domu, podczas pisania posta, gdy spędzam czas ze znajomymi. Muzyka to magiczna rzecz, kt...

Słucham muzyki praktycznie na okrągło. W drodze do domu, podczas pisania posta, gdy spędzam czas ze znajomymi. Muzyka to magiczna rzecz, którą artyści dzielą się z resztą świata. Magiczna, bo daje energię, ukojenie, bo leczy. Zauważyliście, że gdy jesteśmy smutni, nie słuchamy wesołych piosenek, by się rozweselić? Włączamy te najbardziej smętne, wolne, w tonacji molowej. Przybijamy się jeszcze bardziej, sięgamy dna, by potem odbić się od niego i podążać we właściwym kierunku. Muzyka ma również głębszy przekaz. Nie każdy z nas wsłuchuje się w słowa i szuka w nich ukrytego drugiego dna. Gdy słyszę niektóre piosenki, od razu mam przed oczami wycinki z mojego życia. Piękna rzecz.

Poniżej piosenki, które przywołują piękne wspomnienia, wywołują ciarki na moim ciele, były ze mną w najtrudniejszych momentach i najpiękniejszych momentach; które dla mnie nie tylko "istnieją", a również "znaczą". 











Dziękuję za słuch, za ludzi, którzy tworzą, dziękuję za muzykę.

Podsyłajcie utwory, które są dla Was ważne, napiszcie z czym Wam się kojarzą, co przywołują - chcę przeżyć to razem z Wam

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ja kocham muzykę 5 Seconds of Summer - pociesza, poprawia humor, wszystko czego mi potrzeba :)
    Madziu, chciałam zapytać, skąd jest neonowy case z uszkami, który masz na zdjęciu na Instagramie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś sklep internetowy? Bo ja strasznie nieogarnięta jestem :D

      Usuń
    2. Wpisz sobie w google "Cover Com" i Ci wyskoczy, ja kupilam akurat stacjonarnie w Lloret de Mar

      Usuń
  2. Muzyka to dobry sposób by odejść od problemów ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=2A7nb7XWsCc&list=RD2A7nb7XWsCc
    to chyba jeden z moich ulubionych kawałków ;)

    ( w nowym poście zachęcam do kliknięcia w link do kombinezonu :D )
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. muzyka jest piękna, też mam swoje piosenki, które mi przypominaja o jakiś momentach :)
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, dobrze napisane.
    Jedną z moich ulubionych piosenek jest Impossible - James Arthur, to podczas niej tańczyłam swoje pierwsze wolne tańce <3
    Ponadto, mogę powiedzieć że pod względem sentymentu uwielbiam również każdą piosenkę Kaena. Dzięki niemu, mam teraz świetnego przyjaciela, któremu dziękuję za wszystko <3
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele utworów, które wymieniłaś znam i również uwielbiam i też kojarzą mi się z różnymi momentami w życiu. Jest ich jednak dużo więcej i nie zawsze wspominają dobre chwile. Dobrze jest mieć takie swoje wspomnienia w dobrych kawałkach, to trochę jak taki pamiętnik w piosence, o którym wiemy tylko my sami ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również dziękuję muzyce! za to, że jest, mogę jej słuchać, wspiera i towarzyszy w najtrudniejszych i najpiękniejszych momentach życia.
    mam bardzo wiele starych piosenek w pamięci, które ciepło wspominam :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham słuchać muzyki, szczególnie tej z przekazem, której tekst znaczy coś więcej i ma sens. Ostatnio ubóstwiam Hozier, którego każda piosenka jest perfekcyjna. Znam utwór Take Shelter i bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham muzykę. Wiele piosenek niesie za sobą tyle wspomnień. Ja słucham praktycznie tylko rapu.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fink - 'Shakespeare'
    Nie potrafię przestać myśleć o pierwszej zwrotce... no i osobie, która przychodzi mi wtedy na myśl.

    jezwnalesniku.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdy tylko słucham piosenki, która wywołuje u mnie wspomnienia od razu mam ciarki na całym ciele i łzy w oczach. Muzyka jest jedną z moich najlepszych przyjaciółek, bo nigdy mnie nie zostawiła i zawsze mnie motywuje.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam muzykę, mogłabym jej słuchać godzinami!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszesz takie ciekawe posty! Muzyka to chyba jedna z najlepszych rzeczy jakie mogły powstać *.* Świat bez muzyki byłby ubogi, bo to właśnie ona potrafi zmienic mój humor o 36* :)
    P.S. POLECAM "VIVA LA VIDA" W WYKONANIU DAVID'A GARRETT'A *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Kochana. :)
    Zgłosiłaś się na naszym blogu (FAMFY) aby zostać ambasadorką. Na razie potrzebujemy tylko jednej osoby, a zgłosiło się wiele kandydatek, dlatego zrobiłyśmy mini konkurs. Jeżeli nadal chcesz zostać ambasadorką to weź udział w konkursie! :)
    - http://famfy.blogspot.co.uk/2015/08/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze wsłuchuję się w tekst. Ma dla mnie niesamowitą moc. Ja często płaczę przy piosenkach Eda Sheerana :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Dawida i jego twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kocham piosenki Biebera, naprawdę mogę ich słuchać cały czas :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń