Jak przestawić się z trybu wakacyjnego na tryb szkolny?

Ostatni wolny piątek... Koszmar, czyż nie? Ostatnie dni wakacji są dla mnie bardzo aktywne. Spędzam w domu tylko noce. W sobotę wybieram ...

Ostatni wolny piątek... Koszmar, czyż nie? Ostatnie dni wakacji są dla mnie bardzo aktywne. Spędzam w domu tylko noce. W sobotę wybieram się w plener na sesję zdjęciową; tym razem w roli fotografa, chociaż może znajdzie się jakiś wolontariusz, który cyknie mi parę fotek do wrzucenia tutaj. Poniedziałek mam zamiar zrobić dniem wolnym od wszystkiego i spędzić go grając w Simsy.

Jak większość z Was, tak i ja z nadejściem wakacji powoli przestawiam się na inny tryb. 
Chodzę spać w środku nocy. Zdarza się, że gdy moja mama wstaje do pracy, ja się z nią witam i dopiero zasypiam. Budzę się w południe, koło 11:30, czasem wstaję akurat na obiad. Oto tryb nocny, wakacyjny.
Jest też drugi. Wstaję o 6, czasem 6 z minutami. Koło godziny 16 ucinam sobie krótką drzemkę. Wytężam swój umysł, siedząc nad pracą domową i pozbawiona chęci do życia zasypiam. Wspomnę tylko, że nie idę spać o godzinie 20, a przed północą. Śpię 6 godzin. Jestem wrakiem człowieka. Oto tryb szkolny.

W każde wakacje obiecuję sobie, że pod koniec zacznę powoli przyzwyczajać mój organizm do tych jakże surwiwalowych warunków, które znosić będę musiała przez 10 miesięcy. Mówię sobie, że będę stopniowo zmieniała godziny wstawania i zasypiania. Jak w każde wakacje mi się nie udawało, tak teraz i tak moje plany w proch się obróciły. Fakt faktem jest, że sposób jest naprawdę dobry! Jak się przestawić z jednego trybu na drugi? Ograniczyć social media! Po załóżmy 21 nie sięgać po laptopa czy telefon. Ja tak naprawdę tylko na tym marnuję czas. Oh, przeklinam Cię Instagramie! Prawdę mówiąc, lepiej wysypiam się w świeżej pościeli, więc warto ją wietrzyć. Na pewno nie zamykać się na trzy spusty i otwierać okna! Lżej wstaje się do szkoły, jeśli wiesz, że czeka na Ciebie coś miłego chociażby super śniadanie. Wydaje mi się, że warto szukać pozytywów, dla których warto przeżyć każdy kolejny dzień, a wstawanie będzie łatwiejsze. Ważne jest też, by dobrze zorganizować dzień. Ja lekcje zaczynam o 20, a kończę przed północą (ps ja mam zawsze telefon pod ręką :) ). NIE BRAĆ ZE MNIE PRZYKŁADU!  Jeśli zaczniesz lekcje po powrocie ze szkoły, to skończysz je o przyzwoitej godzinie i się wyśpisz! Plecak też dobrze jest spakować wieczorem, to zawsze 5 minut więcej w łóżku rano. To samo tyczy się wyboru ubrań, czy robienia śniadania. Chociaż prawdą jest, że świeże jedzenie jest zawsze najlepsze (ps każde jedzenie jest ponad wszystko).


Konkurs z poprzedniego posta wygrała Julia Mosińska! Jej komentarz był 4 w kolejności spośród tych, zawierających 8 cen :) Link do jej bloga w pasku bocznym :) 

Życzę Wam wspaniale spędzonych ostatnich dni wakacji!
Jak wspominacie wakacje 2015 do tej pory?

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Obym się przestawiła powoli na ten tryb szkolny! :D Cudowne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! :)
    Ja nie wiem jakim cudem przestawię się na wstawanie po 5 :__:

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, nie pamiętam kiedy ostatnio grałam w Simsy (aż narobiłaś mi na to ochoty!). Również staram się wykorzystać te ostatnie dni jak najlepiej. Świetne zdjecia. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs! :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze wogule nie grałam w simsy heh, śliczne zdjęcia :P

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie te wakacje były jednymi z najlepszych w moim dotychczasowym życiu. Piękne zdjęcia!

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh, najbardziej przeraża mnie to wczesne wstawanie :/
    Śliczne zdjęcia! *.*
    A tegoroczne wakacje? W sumie to nie najgorsze haha :)

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Też stopniowo próbuję przestawić się na poranne wstawanie :)
    Śliczne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam w planach zacząć "przestawiać się" na tryb szkolny ale jakoś mi to nie wychodzi..

    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Julce ^^
    Ahh poczułam tą szkolną rutynę, ja akurat lekce robię i mam je z głowy. Jestem na szczęście za ambitna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja coś czuję że mogę zaspać nawet na rozpoczęcie. tia
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sie zaczelam przestawiac, wczesniej wstaje juz:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/08/finally-high-school.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie polecam od razu odrabiać lekcje i uczyć się :) robię tak i naprawdę potem przyjemnie jest usiąść sobie o tej 19-20 i odpocząć :) Przeuroczo wyglądasz w tej stylizacji i fryzurze! :)
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/08/czuje-sie-gupia.html
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię szkoły, ale warto się starać :)

    http://weronika-dudek.blogspot.com/2015/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń