Nowy członek rodziny!

Nie jest duży. Właściwie to nie tak go sobie wyobrażałam. Dołączył do teamu Kociubów w środę 5.08.2015. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, c...

Nie jest duży. Właściwie to nie tak go sobie wyobrażałam. Dołączył do teamu Kociubów w środę 5.08.2015. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, chociaż wiedziałam, że to bardzo zdolne dziecko. Moje dziecko. W końcu moje...
Kupiłam obiektyw!
Nikkor o ogniskowej 50mm siedział w mojej głowie od kiedy tylko zaczęłam przygodę z fotografią. Jeszcze przed wyjazdem na obóz nie myślałam, że stanę się właścicielką jednego z nich prędzej niż w grudniu. Moja oszczędność naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła, pozwalając mi na przywiezienie do Polski 100 euro. Potem przyszykowałam grunt (byłam idealną córką), sprytnie manipulowałam (opowiadałam o fotografii, gdy tylko nadarzyła się okazja) i zaatakowałam w najbardziej odpowiednim momencie, tym samym zyskując brakujące do osiągnięcia celu pieniążki.

Oto nowe, lepsze zdjęcia. Oto nowy rozdział i przełomowy moment w mojej fotograficznej karierze. Oto Nikkor 50mm f/1.8!










Na dniach powinny pojawić się pierwsze portrety wykonane "pięćdziesiątką", więc na bieżąco sprawdzajcie MK foto! Jeśli również posiadacie ten obiektyw, podsyłajcie mi swoje zdjęcia lub porady dotyczące pracy z nim i jego samego. Chętnie skorzystam :)


You Might Also Like

24 komentarze

  1. ale śliczne, też chce kupić aparacik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pozazdrościć nowego nabytku, też przymierzam się do kupna tego obiektywu, bo efekty pracy z nim są wspaniałe! :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, również marzy mi się "pięćdziesiątka". ;)
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie zbieram na aparat i też przygotowywuje grunt pod rodziców, haha ::D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mam być szczera nie znam się na obiektywach. Ale jeśli jesteś z niego zadowolona to tylko pozazdrościć. :3

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo planuję kupić 50mm tylko do canona! :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak czyhałam i opowiadałam rodzicom, kiedy chciałam laptopa i udało się, bo nawet im teraz wygodniej jak są 2 komputery.
    Nic tak nie zachwyca jak nowy nabytek i to związany z zainteresowaniem! :D Jak na razie mam podstawowy obiektyw w moim cudeńku, ale niedługo to się zmieni. Wpadłam do ciebie, bo zainteresował mnie twój wpis i Martyny. Zdjęcia tym obiektywem i wcześniejszym są śliczne, czekam na dalsze efekty twojej pracy oraz oczywiście zostaje na dłużej :)

    zapraszam do siebie http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ojacie, tylko pozazdrościć. przecudowne zdjęcia.
    http://vnatalieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, masz swoją własną wizję - to się chwali! *.*
    Pozdrawiam ;)
    http://chocolatecakeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja planuje zakupić obiektyw o przysłonie 1.4/1.8 :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja przyjaciółka również planuje zakup nowego obiektywu, podeślę jej linka i pewnie będzie uwiedziona zdjęciami również jak ja, są cudowne :D Pozdrawiam
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. obiektywy czynią cuda! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten obiektyw był i nadal jest celem moich marzeń jeszcze zanim kupiłam lustrzankę ;)
    Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się go kupić :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. :D Dobry ten obiektyw.^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! Widać, że nowy obiektyw świetnie się sprawuje.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym obiektywie, może kiedyś także wpadnie w moje ręce.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, dużo o nim słyszałam. Świetne zdjęcia wychodzą z tym obiektywem. :) Powodzenia w pracy z nim!
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie piękne zdjęcia :)
    Ja mam nadzieję, że również dzięki dobremu sprzętowi poprawię swoje umiejętności ;)
    pozdrawiam, Aga
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ten obiektyw jest świetny :) sama myślę nad czymś nowym, ale w tej chwili mam inne wydatki :P
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze chciałam mieć Nikona!
    Świetny obiektyw i zdjęcia

    Zapraszam:
    MIĘTOWY ZESZYT

    OdpowiedzUsuń
  21. Od niedawna sama jestem posiadaczką tego obiektywu i go uwielbiam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń