Sprzedałam się? - Dresslink

Chęć współpracowania z jakąś firmą, może wydawać się jednym (może jedynym) z powodów zakładania bloga w ostatnich czasach. W niektórych prz...

Chęć współpracowania z jakąś firmą, może wydawać się jednym (może jedynym) z powodów zakładania bloga w ostatnich czasach. W niektórych przypadkach faktycznie tak jest. Nie, nie myślcie sobie - ja zakładając bloga nawet nie pomyślałam o czerpaniu z tego żadnych korzyści materialnych. Jeśli czytacie mojego bloga od jakiegoś czasu, możliwe jest, że zauważyliście cel mojej działalności. Lubię się dzielić tym, co mam w głowie, jestem gadułą, zawsze mam dużo do powiedzenia. Fajna sprawa otwierać się na świat i ukazywać swoje myśli szerszemu gronu odbiorców.

Od kiedy tylko powstała ta oto strona, mam ważną, niepisaną zasadę, której wiernie się trzymałam trzymam i trzymać będę; nie mam zamiaru sama pisać do firm z prośbą o współpracę, natomiast jeśli ktoś napisze do mnie sam z siebie, to już inna sprawa.

Napisała do mnie firma Dresslink. Gapa ze mnie, bo napisali 22 czerwca, a ja odpisałam dopiero 2 tygodnie temu, ale who cares. Bardzo się ucieszyłam, bo jest to dla mnie taki mały sukcesik i znak, że idę w dobrym kierunku. Odpisałam im z informacją, że się zgadzam. Niestety... Zostałam poproszona o wykonanie wishlisty. Nie będę Was męczyła miliardem ubrań, przygotowałam osiem.



Na czym to wszystko polega raczej tłumaczyć nie muszę. Nie ukrywam, że zależy mi na kliknięciach, ale do niczego Was nie przymuszam. Jeśli macie dobre serduszko, to proszę - wyświadczcie mi malutką przysługę i poklikajcie. Jeśli faktycznie wejdziecie w linki, napiszcie, że to zrobiliście, podając cenę ubrań. Blog osoby, która pod najwięcej cen, umieszczę w pasku bocznym na dwa tygodnie od podania wyników. Jeśli osób takich będzie kilka, wylosuję.

Ja tymczasem życzę Wam miłego wieczoru i miło spędzonego, ostatniego tygodnia wakacji :)

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Sama z nimi współpracuje i jestem z ubrań mega zadowolona :)

    1 - $5,53
    2 - $6,22
    3 - $8,54
    4 - $6,69
    5 - $3,45
    6 - $5,99
    7 - $5,53
    8 - $3,91

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to że się współpracuje z jakąś firmą nie jest zle, ale jeżeli posty są bez sensu a w pasku bocznym miliony banerów to już dla mnie jest bez sensu. Blog powinien dawać radość a nie być sposobem na biznes

    Poklikałam
    Kombinezony: 5,53 ; 6,22 ; 8,54 ; 6,69
    Bluzki: 3,45 ; 5,99 ; 5,53 ; 3,91

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko poklikane, jednak nie bawię się w takie rzeczy ;)
    Powodzenia w współpracy! ♥♥
    wyzywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią pomogę :)

    Kombinezon 1 - zł21.77
    Kombinezon 2 - zł24.49
    Kombinezon 3 - zł33.62
    Kombinezon 4 - zł21.73
    Bluzka 1 - zł13.58
    Bluzka 2 - zł23.58
    Bluzka 3 - zł21.77
    Bluzka 4 - zł12.68

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w współpracy :)
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zawracaj sobie głowy stwierdzeniem "sprzedałaś się"! Przecież więcej ubrań oznacza więcej stylizacji, więcej sesji, więcej postów i więcej zadowolonych obserwatorów!
    Poklikałam we wszystko, ceny:
    $5.53 $6.22 $8.54 $5.52 $3.45 $5.99 $5.53 $3.22

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam zamiaru wklejać cen ubrań, bo w ten sposób sama bym się sprzedała. W sensie, jeśli ktoś chce by mój blog pojawił się w pasku bocznym, to sam to zrobi, nie muszę robić nic i udowadniać, że to zrobiłam.
    Współpraca z firmami nie jest sprzedawaniem się, ale pisanie noty dla samego opublikowania noty już tak. Choć nie powiem, podoba mi się Twój styl językowy. Jest dojrzały, dobry w formatowaniu i stylizowaniu. Tym dla mnie nadrabiasz. No ale, pozdrawiam, życzę powodzenia we współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje współpracy
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci współpracy, bo naprawdę na nią zasłużyłaś! Poklikałam w linki, lecz nie biorę udziału w tym 'losowaniu' :)
    Pozdrawiam!

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. też do mnie raz napisali, ale odmówiłam. jakoś nie czuję potrzeby współpracowania z jakąkolwiek firmą :) gratuluję :)
    poklikałam. nie podaję cen, gdyż nie potrzebuję "nagrody" za to :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nigdy nie pisałam i nie mam zamiaru pisać do firm z prośbą o współpracę, ale jeśli sami proponują to się zazwyczaj zgadzam :))
    świetne rzeczy wybrałaś ;))
    uczciwie poklikałam :))
    bluzka 1 - 3.45 bluzka 4 - 3.22
    mogłabym liczyć na klik u siebie?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje współpracy, według mnie nie jest to nic złego.
    Dolny Śląsk pozdrawia ;*
    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tego, że napisali. Kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale się nie sprzedałaś :) Współpraca zasłużoną "za dobrze wykonana robotę".
    1. - $5,53
    2. - $6,22
    3. - $8,54
    4. - $6,69
    5 - $3,45
    6. - $5,99
    7. - $5,53
    8. - $3,91
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń