Z życia wzięte: sztuka rozmowy

Wróciłam cała i zdrowa. Właściwie prawie zdrowa, bo klimatyzacja w autokarze nie dogadała się z moim gardłem. Jestem bogatsza o nowe doświad...

Wróciłam cała i zdrowa. Właściwie prawie zdrowa, bo klimatyzacja w autokarze nie dogadała się z moim gardłem. Jestem bogatsza o nowe doświadczenia - myliście kiedyś głowę w umywalce w jednej z publicznych toalet? Poznałam dużo wspaniałych osób, z którymi nie chcę tracić kontaktu. Zwiedziłam naprawdę kawał Europy. Bardzo dużo zdjęć dodawałam na instagrama, ale jeśli koniecznie chcielibyście osobny post ze szczegółową relacją, to dajcie znać :D

Życie to improwizacja. Nie mamy napisanego ścisłego scenariusza, którego musimy się trzymać. Z reguły nie ma tu miejsca, ani czasu, by wstrzymać wszystkie zegary i dogłębnie zastanowić się nad swoją wypowiedzią, nad własnymi intencjami, nad konsekwencjami. Chociaż potrafimy ze sobą rozmawiać, w niektórych sytuacjach ciężko nam dyskutować ze sobą twarzą w twarz. Boimy się takich starć, boimy się nieprzewidzianych reakcji drugiej osoby, upokorzenia, że nasz niewyparzony język pod wpływem chwili powie coś, co w zupełności nie oddaje naszych prawdziwych odczuć.

Nie piszę do Was od czapy; nigdy. Wszystko, co jest tutaj napisane, sporządzam na bazie własnych przeżyć i doświadczeń. Żałuję, że podczas pewnego incydentu nie odezwałam się wcześniej, że bałam się przełamać, bałam się reakcji drugiej osoby. Mądry Polak po szkodzie, a ja straciłam tylko cenne chwile. Rozmawiać zawsze warto, zwłaszcza, gdy nie ma się już nic do stracenia.







You Might Also Like

24 komentarze

  1. wiele z nas po niektórych rozmowach zastanawia się co mogłoby powiedzieć by czasami uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, nie jesteśmy zbyt pewni siebie aby odezwać się w wielu ważnych sprawach. Powinniśmy jednak to zmieniać :)
    Świetna stylizacja :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą rację! Świetny pomysł na wpis, i cudowne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmowa często może naprawić nawet największy konflikt :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja!
    Jesteś śliczna *u*
    W poście dużo prawdy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie rozmowa pełni bardzo dużą role w naszym życiu. Super zdjęcia ☺.
    Pozdrawiam
    kajeczkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację! I chętnie przeczytałabym relację z twojej podróży. :) Obserwuję.
    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę wartościowy wpis! Oczywiście zgadzam się z Tobą w 100%, rozmowa jest bardzo ważna i powinniśmy przede wszystkim umieć rozmawiać z drugą osobą nawet w tych najgorszych momentach. Śliczne zdjęcia oraz bluzka. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. czym robisz zdj na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam również i mojego bloga .Mam nadzieję , że się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju, bardzo fajnie piszesz! obserwuje :)
    http://vnatalieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ♥
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam sie w twoim blogu , mój blog też troche ma wspólnego z fotografią strasze posty na moim 1 blogu http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ jak masz czas to zobacz tez na 2 bloga o rysowaniu http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, że czasem trudno jest rozmawiać z niektórymi na niektóre tematy, ale czasami warto się przełamać :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ile ja miałam w życiu sytuacji, kiedy powiedziałam za mało bądź za dużo... są momenty, kiedy warto się przełamać, pokazać swój charakter, choć czasem lepiej się w ogóle nie odzywać...
    cudne zdjęcia!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, warto rozmawiać, a nawet trzeba!
    Bo czasami wyobraźnia ludzka nie zna granic..
    Świetny blog! :)

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja często boje sie reakcji ludzi jeśli chodzi o poważne rozmowy, ale daje rade :D
    ♥Niebieskoholiczka(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba rozmawiać, śliczne zdjęcia <3
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja często podczas rozmowy palnę coś głupiego, ale rzadko tego żałuję ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na posta :) Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. OOO to te zdjęcia, które zrobiłam, jednak chyba nie jestem aż takim złym fotografem ahahah
    Bardzo mądry post Madziu:-) / Mania

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post :) Tak, to prawda, dialog potrafi czynić cuda. Śliczne zdjęcia! *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń