#backtoschool

Chociaż za szkołą nie przepadam, posty z serii "back to school" zawsze czytać lubiłam. Postanowiłam przygotować i mój własny, cho...

Chociaż za szkołą nie przepadam, posty z serii "back to school" zawsze czytać lubiłam. Postanowiłam przygotować i mój własny, chociaż nieco spóźniony. Na szczęście mój brat wrócił z urlopu, aparat powrócił w moje ręce i mogę żyć bez obaw, że nie będę miała nic do wstawienia tutaj. Już następnego dnia zabrałam go ze sobą w plener, gdzie spędziłam cudowny dzień z przyjaciółmi (ale o tym w następnym poście). 










Słoiczki na różne drobiazgi zrobione przed kilkoma laty, do dziś idealnie się sprawdzają i zajmują stałe miejsce na moim biurku.

Choć nie ma to nic wspólnego ze szkołą, na moim biurku gości również cudowna figurka z Paryskiego Disneylandu, która niezmiernie umila spędzanie przy nim czasu :)


 Wstaję za 6 godzin, akademia punkt 9;15.
W tym nowym roku szkolnym życzę Wam samych sukcesów w nauce. 
I chociaż ocenki są ważne, liczy się to, co ma się w główce, pamiętajcie o tym!
PS śledźcie bloga, jak i mojego instagrama; na dniach pojawi się pewna niespodzianka ;)

You Might Also Like

12 komentarze

  1. urocze rzeczy ;)


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zeszyty w takich pastelowych kolorach!
    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, Madziu! /Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy. Posty o tej tematyce zawsze umilają nam powrót do szkoły :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastelowe zeszyty są świetne i ta figurka z Disneylandu urocza :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdjęcie, gdzie jest wyostrzona tylko flaga Francji jest idealne.... uwielbiam takie
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post z serii BTS :)
    Fajne masz przybory :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny piórnik i śliczne zeszyty *.* Ja również bardzo lubię czytać, oglądać posty z serii "Back to school" :)

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń