Czas byc szczesliwym

Jesteśmy inni, każdy z nas. Jedni są egoistami i stawiają siebie na pierwszym miejscu zawsze i od zawsze. Inni nie patrzą na siebie, a na i...

Jesteśmy inni, każdy z nas. Jedni są egoistami i stawiają siebie na pierwszym miejscu zawsze i od zawsze. Inni nie patrzą na siebie, a na innych, by to ludziom nas otaczającym było dobrze, by to oni byli szczęśliwi. Myślę, że niedawno byłam takim człowiekiem. W pewnym momencie coś pękło...

Od zawsze jestem osobą, która szczęście osób dla siebie najważniejszych stawia na pierwszym miejscu. Byłam w stanie poświęcić wszystko, by przyjaciół uszczęśliwić, sprawić im radość. Nawet jeśli czasem miałam wrażenie, że im nie robi to większej różnicy, knułam skomplikowane plany, by jednak móc dać im choć odrobinę szczęścia. Dlaczego coś się zmienia?

Chyba dorosłam do odważniejszych rozwiązań. Blog podbudował zdecydowanie moją pewność siebie, nie boję się podejmować decyzji, nie boję się niczyjej reakcji. Nie przeraża mnie to, że mogę stracić w oczach innych osób. Prawdziwi przyjaciele wspierają się nawzajem w każdej sytuacji, rozumieją każde nietypowe zachowanie, każdy okres większej/mniejszej, krótszej/dłuższej ciszy. 

Czas zająć się sobą. Potrzebuję zmian. Zmiany trybu życia, wystroju pokoju (błagam tato, chociaż ściany), nastawienia do wszystkiego, otoczenia. Nie mogę osiągnąć tego, wciąż myśląc o wszystkim dookoła, a nie o samej sobie.

Czas być szczęśliwym, nie wiecznie dawać szczęście









Drodzy przyjaciele, jeżeli to czytacie, wiedzcie, że kocham Was nadal tak samo mocno i nigdy nie zostawię Was w potrzebie.
Po prostu wprowadzam "małe" zmiany... 


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Oj tak, zdecydowanie czas zająć się sobą, jednak trzeba również pamiętać o bliskich - nie można ich potrzeb odstawić na drugi tor na zawsze :) Przepiękne zdjęcia, bardzo wakacyjne i radosne1

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas właśnie zająć się sobą, lecz inni też są ważni :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są nam potrzebne. Czasami lepiej przestać uszczęśliwiać innych skoro nie doceniają naszych starań i przechodzą obok nich obojętnie :)
    Piękne zdjęcia!
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne! :3 Czytajac posta mam wrazenie, ze sama to pisalam.. nie w sensie, ze mam taka sama sytuacje jak Ty(bo wstyd sie przyznac, ale jest zupelnie inaczej..), ale chodzi mi o to, ze dobierasz slowa i skladasz w zdania w taki sam sposob, w jaki ja bym to uczynila!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie wolno stać w miejscu, bo to nasz ogranicza.Zmiany są bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia! to dla nas weszłaś w spodniach do wody? :D
    http://justynazaorska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany w życiu są naprawdę ważne :)
    Czwarte zdjęcie jest genialne! *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Mam tak, że uśmiecham się nawet kiedy jest mi źle, ale zwykle to tylko w czyjejś obecności ;)

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem powinniśmy skupić się na sobie, nie ma w tym nic złego :) super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oj mialam kiedys dokladnie ten sam problem... za bardzo dawalam siebie, a za malo myslalam o sobie..:( niestety! jesli chodzi o przyjaciol to pol biedy, ale gorzej gdy Ci ludzie zawodza.. piekna notka myszko, czekam tylko az wpadne do Jeleniej :*

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zmagam się z tym problemem, ale staram się to równoważyć :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bije optymizmem od tych zdjęć. :)

    http://blackhairdryer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację. Świetnie napisane! :)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszyscy dookoła mówią, że trzeba dawać. Tak oczywiście, ale dajmy też coś sobie - szczęście. Odbiegając od posta, chciałam Ci powiedzieć (a raczej napisać), że świetnie sobie poradziłaś w Jessmili. Początkowo Cię nie poznałam, ale jak powiedziałaś jak się nazywasz, to byłam taka ucieszona, że się dostałaś, bo strasznie Cię lubię. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń