Lekarz, terapeuta i przyjaciel

Zawsze znosi moje zmiany nastroju. Dostosowuje się do nich. Zmienia się razem ze mną. Jest na każde moje zawołanie. Rozumie mnie doskonale....

Zawsze znosi moje zmiany nastroju. Dostosowuje się do nich. Zmienia się razem ze mną. Jest na każde moje zawołanie. Rozumie mnie doskonale. Wystarczy mu jedno słowo. Najlepszy przyjaciel. Potrafi wpędzić mnie w "depresję", a w następnej sekundzie sprawić, że się uśmiecham. Jest moim życiowym mentorem. Jego znajomość mądrych, prawdziwych, z życia wziętych cytatów jest wielką, niekończącą się biblioteką. Chociaż jest uwielbiany przez miliony osób, zawsze znajdzie dla mnie czas. Mój terapeuta-przyjaciel to tumblr.

Miliardy obrazków, inspiracje, słowa, które zmieniają Twoje dotychczasowe myślenie. Twój tumblr wygląda tak, jak chcesz. Możesz stać się różową księżniczką, lub czarną królową. Jesteś tym, kim chcesz. Co ciekawsze, nie musisz być tą postacią w rzeczywistości. Twój kawałek internetu, gdzie możesz udawać kogoś innego, a Twoja prawdziwa tożsamość może pozostać okryta słodką tajemnicą.

Zależnie od nastroju przekopuję go w poszukiwaniu ciekawych obrazków. Nie wszystkie wstawiam do siebie, większość po prostu zapisuję. Moja strona tam prowadzona jest w jednym określonym stylu. O ile instagrama nie potrafię prowadzić tak, by ładnie wyglądał, tak przy tumblrze stanowczo się tego trzymam.

Tumblr to lekarz złamanych serc, dietetyk, psycholog, osobisty motywator. Każdy go zna, widział i wie - jest tam dosłownie wszystko. Wszyscy jesteśmy w stanie znaleźć to, co nas interesuje. Wystarczy wpisać jeden tag. To magiczne miejsce w sieci.












Jeśli przy składaniu zamówienia na Dresslink wpiszecie kod   otrzymacie 10% zniżki!

Oto wybiórcze obrazki z mojego tumbr: (http://www.frozenhills.tumblr.com)




Dodatkowo od jutra będziecie mieli przyjemność (bądź nie, nie wiem czy mnie lubicie :/ ) powitać mnie w Jessmilii! Zostałam osobą wybraną ze zgłoszeń na ostatni tydzień września. Bądźcie na bieżąco śledząc snapa: jessmilia99, instagrama: http://instagram.com/jessmilia_ oraz aska: http://www.ask.fm/jessmilia. Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że Wy wraz ze mną :)

A czym jest tumblr dla Was? 
Posiadacie swoje?
Podajcie mi w komentarzu, odwiedzę każdy.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Mój tumblr jest wakacyjny i kolorowy :) To mój ulubiony temat. Link: ridetosummer.tumblr.com
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często odwiedzam tumblr w poszukiwaniu inspiracji lub ciekawych cytatów, ogólnie jest to miejsce, gdzie mogę "przesiadać" godzinami i chyba nigdy mi się to nie znudzi. :)
    Cieszę się, że będę mogła cię zobaczyć na jessmili.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tumblr - zbiór inspiracji.
    Użyłaś mocnych słów, żeby go opisać. Może zbyt mocnych...

    a little CUP Of ART - ilustracje, moda, kultura

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na swojego tumblr dodaję obrazki i cytaty, które w danym momencie opisują mój nastrój, także jest to mieszanka wszystkich humorów :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie wchodzę na tumblr, sama nie wiem czemu.Może jednak powinnam zobaczyć co tam ciekawego?
    Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tumblr!

    <a href="http://mietowyzeszyt.blogspot.com/2015/09/plastyk-jak-wyglada-na-codzien.html''> Trochę o plastycznej szkole w MIĘTOWYM ZESZYCIE klik </a>

    OdpowiedzUsuń
  7. Bylam pewna, ze bedziesz pisala o przyjazni, a tu zaskoczenie, haha. Ja akurat tumblra nie uzywam wcale;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tumblr i w stu procentach zgadzam się z tym co o nim napisałaś :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham tą stronkę. Jest na niej wszystko co potrzeba ;D
    Piękne ciuszki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ja na tumblr nie wchodzilam od ponad 2 lat :( ale bardzo sie ciesze, ze dolaczasz do naszego skladu :* mam nadzieje, ze sie sprawdzisz haha!

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że mamy takie samo zdanie na temat Tumblr'a. Lubię tak od czasu do czasu tam zajrzeć żeby się zainspirować, pocieszyć, zdołować czy chociażby pobrać jakieś obrazki. Na moim profilu panuje istny miszmasz. Ale cały w tym urok, chyba :) :D
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/09/czowiek-bez-marzen-jest-jak-drzewo-bez.html
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. ;) Co do postu to też mam takie zdanie. Tumblr zawsze pomaga mi gdy jestem smutna. ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tumblr jest świetny, uwielbiam te motywujące cytaty, uwielbiam wybierać obrazki zależne od mojego humoru, zapraszam na mojego tumblr'a: http://itdestroysuswhatwelove.tumblr.com

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tumblr nie kręci... nie chcę go zakadać itd. Ale jak mam chęć obejrzenia typowych tumblrowych grafik, to zaglądam czasem
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mogę na tumblr spędzać dużo czasu! zdecydowanie można tam znalezc wiele rzeczy! mega inspirujący <3
    Buziaki!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie byłam na swoim tumblr, a wcześniej często na nim siedziałam, może dzisiaj go trochę odświeżę :)
    Fajnie że jesteś w Jessmili, ciekawie się ciebie słucha :D

    Zapraszam by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś dawno nie przeglądałam żadnych tumblr'ów, jednak We Heart It jest u mnie na porządku dziennym :D
    Śliczne zdjęcia i świetnie napisany post :)

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń