Ludzie zmieniaja sie wraz z pora roku

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Powoli zaczynamy kolekcjonować swetry, ocieplane bluzy, rozglądamy się za kurtkami i cieplejszym...

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Powoli zaczynamy kolekcjonować swetry, ocieplane bluzy, rozglądamy się za kurtkami i cieplejszymi butami. Oswajamy się z myślą, że jesień nie musi być piękna, słoneczna i złota. W ostatnim tygodniu za oknem najpiękniej nie było, a to przecież jeszcze lato!

Gdy nie ma słońca, świat jest pozbawiony radosnych barw, nie ma w nim tego życia, które daje nam energię. Tak, dla mnie słońce = energia. W pochmurne, deszczowe dni zazwyczaj jestem bardziej ospała, ostatnio przywykłam do popołudniowych drzemek. Każdego roku zdarza mi się też popadać w jesienną depresję. Kiedy załamie mnie jedna rzecz, potrafię załamać się cała. Doskonale pamiętam sytuację z poprzedniego roku, gdy nie mogłam poradzić sobie z pewnym zadaniem matematycznym, a w ostateczności doszłam do stwierdzenia "po co się uczyć, i tak jestem do niczego". Chociaż nasz nastrój kreuje wiele rzeczy, pogoda za oknem również ma swój głos, w sumie dość potężny.

Jestem podatna na wszystkie bodźce z zewnątrz. Zła pogoda = zła wersja mnie. Moje pozytywne cechy nie mają napędu, nie mają siły by się ukazać. Świat irytuje mnie bardziej niż zwykle. Staję się gorszą wersją siebie, którą poniekąd lubię. Fajnie jest przejmować się wszystkim mniej niż zwykle, skupiać się w końcu na sobie, nie na innych. Gdy wszystko dookoła wydaje Ci się złe, nawet najmniejszy miły gest jest w stanie sprawić, że dany dzień nie jest dniem straconym.

Warunki panujące na dworze często są też w stanie pokrzyżować nam plany. 

-Hej! Pójdziemy jutro na rower?
-No jasne, z miłą chęcią.
<następnego dnia>
-Słuchaj, chyba nici z tego wypadu...
-Też tak myślę, w taką ulewę nie będziemy jechać.

Głupia sprawa, gdy planujesz coś, a taki oto jeden czynnik nie pozwala Ci Twoich planów zrealizować...

Ale hola hola! Jesień ma nie tylko złe strony!

Kolejną sprawą jest też konieczność wymiany garderoby na tę cieplejszą, mniej skąpą. Krótkie spodenki zastępujemy klasycznymi dżinsami, crop topy lądują na strychu, a na ich miejsce wskakują długie rękawy i grube swetry. Ja akurat nic do tego nie mam, bo zdecydowanie bardziej leży mi chowanie się w obszernych, wełnianych przyjaciołach, niż wieczne wciąganie brzucha w krótkich bluzeczkach (ps nie trzeba golić nóg tak często!). Nareszcie mogłam wyciągnąć z szafy moje ulubione botki i noszę je bez obaw, że ukisi mi się stopa.

Jestem miłośnikiem fotografii, dla mnie jesień = bajeczne sesje zdjęciowe. Dziewczyny w grubych swetrach, ciężkich butach, otoczone milionem pięknych kolorów, a to wszystko w złotą godzinę. Czekam z niecierpliwością na takie warunki!

Ciepłe barwy, burgundowe paznokcie, spanie pod kołdrą i dwoma kocykami, ciepła herbata przy kominku, wieczorne kakao, palenie aromatycznych świec, zimne poranki i ciepłe popołudnia - dla mnie to właśnie jest kwintesencja jesieni. 









Wczoraj debiut w roli mojego osobistego fotografa zaliczył mój brat. Jest rok szkolny, koleżanki nie mają czasu. Ale wiecie co? Mogę mu złożyć szczere gratulacje, bo zdjęcia wyszły moim zdaniem niesamowicie i nie sądzę bym wymieniła go na jakąkolwiek przyjaciółkę (na pewno nie na Julię Janulewicz, bo choć modelką i przyjaciółką jest wspaniałą, to fotografia raczej jej nie leży haha)


Dodatkowo, jeśli przy składaniu zamówienia na Dresslink, podacie kod rabatowy Blog15, otrzymacie 10% zniżki!

Jeśli chcecie być na bieżąco i być ze mną w bliższym kontakcie, zapraszam do naszej (pół serio, pół żartem) grupki #kociubqARMY. Przyłącz się do nas i zostań Żołnierzem #kociubqARMY! haha
+ założyłam blogowego snapchata ze względu na Wasze prośby ---> mk_blog

A co oznacza jesień dla Ciebie?

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ja uwielbiam gdy za oknem pada deszcz choć czasem, gdy mam jakieś plany i pojawia się taka pogoda to jestem potwornie zła. Mi również jesień kojarzy się w takim klimatem jak Tobie. Zdjęcia są rewelacyjne, tylko pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny post i super zdjęcia, pozdrów brata!!
    PS dolaczajcie do grupki #KOCIUBQARMY
    ~ Mania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie masz tak samo jak ja :) jesień hmm.. Chyba tylko tysiące kolorowych liści, świeczki zapachowe no i kubek ciepłej czekolady w łapce. Szczerze uwielbiam tą porę roku, jest strasznie klimatyczna no i jest pole so popisu ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kocham jesień! Właśnie ta pora roku nakłania mnie do przemyśleń i jest czasem, kiedy wena dopada mnie potrójnie w porównaniu z pozostałymi miesiącami. Uwielbiam deszcz, długie wieczory, gorącą czekoladę, koc i ulubioną muzykę w uszach :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham jesień całym sercem! To moja ulubiona pora roku i czy deszcz czy słońce ma swój niezwykły urok oraz klimat! <3
    Przepiękne zdjęcia, ostatnie- mistrzostwo! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam właśnie w jesień wchodzić w te grube i ciepłe sweterki. Te kolory jesienią....tak, na pewno są cudowne! :) Nawet teraz siedzę sobie pod kocykiem, bo jest zimno, ale to również urok jesieni. :) Prześliczne zdjęcia, zdecydowanie twój bart się spisał na medal! ;)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz dużo racji!
    Ja również mam tak , że jak jest brzydka pogoda to mam zły nastrój itp.
    Jednak czasami wolę kiedy za oknem pada deszcz , a ja mam czas żeby posiedzieć i pomyśleć o wszystkim. :)
    Zdjęcia są świetne! Śliczna bluzka-mam podobną :*
    Pozdrawiam
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień to zdecydowanie pora, w której łapie mnie depresja, ale ma ona też swoje plusy, ciepła herbata, kocyk, filmy, grube swetry :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Jesień nie jest moją ulubioną porą roku (bo często choruję), ale sesje podczas niej są bajkowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie jesień, bo kocham kolorowe liście i sesje wychodzą pięknie. Świetne zdjęcia :) brat ma oko
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację, wraz ze zmianą pory roku zmieniają się też ludzie. odkąd na niebie są chmury i pogoda nie jest za ciekawa, całe dni spędzam na spaniu, leżeniu- nie mam ochoty na cokolwiek.
    jesieni ogółem nie lubię, właśnie za to, co wyżej napisałam!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. gdybym cie juz nie obserwowala, zrobilabym to jeszcze raz! :* swietny blog, bardzo profesjonalny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda ma wielki wpływ na nasze samopoczucie. Zdjęcia wyszły naprawdę cudowne!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda pora roku ma swoje zalety i wady, jednak racją jest to, że nastrój w dużej części zależy od pogody za oknem :) Śliczne zdjęcia! *.*

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień lubię, ale preferuje wiosnę :D
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nie mogę się doczekać, kiedy nadejdzie ta złota jesień, bo marzy mi się taka typowa jesienna sesja :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń