Ostatni raz...

Jesień widać, słychać i czuć. Wiecznie zachmurzone niebo, nieustanne, uciążliwe wiatry i temperatura zmuszająca do ściągnięcia ze strychu c...

Jesień widać, słychać i czuć. Wiecznie zachmurzone niebo, nieustanne, uciążliwe wiatry i temperatura zmuszająca do ściągnięcia ze strychu cieplejszej części garderoby. Swetry powoli stają się moją szarą rzeczywistością, co nie zmienia faktu, że trochę tęskniłam za możliwością ubierania rzeczy, tak ciepłych i przyjemnych w dotyku.

Choć kalendarzowe i astronomiczne lato wciąż trwa, tak naprawdę dało już o sobie zapomnieć, chyba na dobre. Prognozy nie zapowiadają temperatur powyżej 20 stopni. Może z jednej strony nie jest to tak złe, jak się wydaje. Przynajmniej fakt, że wakacje już się skończyły, nie jest dla mnie aż tak bolesny.

To nie jest jeden z postów, gdy mam zamiar się rozpisać. Fotografie mówią same za siebie. Ostatnia wakacyjna sesja. Ostatnie zdjęcia tak nasycone słońcem. Ostatnie chwile beztroskiej zabawy. Wakacje 2015 po raz ostatni...



















Miałam dla Was bardzo fajną, miłą niespodziankę, ale niestety zaistniały pewne komplikacje, więc czekamy (tak ja jak i Wy) do końcówki września. Lepiej późno niż wcale!

 Jakie są Wasze najpiękniejsze wakacyjne wspomnienia?
Za czym będziecie tęsknić najmocniej?

You Might Also Like

22 komentarze

  1. ŁADNY KONIK KOCIUBA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielbicielką deszczowej pogody, więc dla mnie nie jest problemem siedzenie w domu słuchając obijające się o parapet krople deszczu. Zdjęcia są fantastyczne! Zakochałam się w nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, śliczne te zdjęcia :)
    Będziemy tęsknić za czasem od rana do nocy spędzonym w stajni! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia!
    Ja wspomnień mam sporo, wakacje z kuzynkami, Austria, Słowenia.
    Ale chyba najbardziej będę tęsknić za piękną Dalmacją :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jakie śliczne zdjęcia *o* Szkoda, że już koniec ciepłych dni ;c
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jeszcze jesieni, nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zdjęcia są cudowne, idealnie oddają wakacyjny klimat. Ja chyba najbardziej będę tęsknić za widokiem zachodzącego jak i wchodzącego słońca.
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia z koniem! :)
    Cóz.. teraz musimy czekać te kilka miesięcy na lato..

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia ♥ w szczególności te z koniem

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety pozostaje nam tylko czekać na jesień,zime,wiosne i kolejne lato 2016 ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lato wróć! Wspaniałe zdjęcia :)
    http://magdalenabednarzewska.blogspot.com/2015/09/jess-eaton-moda-na-granicy-etyki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, słodki konik <3
    Lato jak powiedzenie - dobre, ale szybko się kończy
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia *0*
    Racja, fotografie mówią same za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak to? u mnie zapowiadają nawet 25 stopni w przyszłym tygodniu! :)
    niestety nie mam pięknych wspomnień z tegorocznych wakacji...
    cudowne zdjęcia :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne zdjęcia! Jak napisałaś "Wakacje 2015 po raz ostatni...", to aż łezka się w oku zakręciła hahaha :D :(

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam mnóstwo wakacyjnych wspomnień, cudowne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej chyba będę tęskniła za upałami i masą wolnego czasu :/ super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń