Autumn essentials

Postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, bez których jesień nie byłaby dla mnie wybrakowana. Są to małe detale, które wydają mi się niezbęd...


Postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, bez których jesień nie byłaby dla mnie wybrakowana. Są to małe detale, które wydają mi się niezbędne tą porą roku. Może Was zaskoczyłam, może nie jestem oryginalna i wszystko to było wiadome nie od dziś. W każdym razie oto mój jesienny niezbędnik!



Uwielbiam Birdy za to, jaką atmosferę wprowadza jej muzyka. Niezwykle spokojne, klimatyczne piosenki wydają się idealnie komponować z panującą za oknem aurą; czy to ponurą, czy słoneczną. Ja akurat na pierwszym miejscu stawiam płytę "Fire Within" oraz piosenki "Heart of Gold"i "All About You".


W momencie, gdy temperatura na zewnątrz zmierza ku dołowi, stan moich ust zdecydowanie się pogarsza. W związku z tym nie rozstaję się z moimi balsamami do ust z firmy Oriflame. Wspaniale nawilżają, w dodatku są w przepięknych poręcznych opakowaniach. Uwielbiam.


Co jak co, ale do paznokci przywiązuję największą uwagę spośród każdego elementu mojego wyglądu. Taka mała obsesja. Dbam o to, by zawsze były elegancko spiłowane i oczywiście pomalowane na jakiś ładny kolor. Teraz maluję je na przemian przedstawionymi wyżej lakierami. Moim szczególnym ulubieńcem jest bordowy lakier z Sally Hansen.


Od zawsze jestem zakochana w złocie, jednakże teraz wyjątkowo często, wręcz codziennie po nie sięgam. Złote pierścionki mamy (już właściwie moje, ale whatever) i ładnie pomalowane paznokcie sprawiają, że nie mogę oderwać oczu od moich dłoni (oraz, że mam pełno ich zdjęć, które perfekcyjnie nadawałyby się do wstawienia na mojego instagrama).

Dziś niedziela. Wracam do regularności. 
Jakie są wasze "autumn essentials"?
Do zobaczenia za tydzien :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Lakiery do paznokci śliczne!
    A balsamy do ust świetne! Posiadamy ten biały :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM♥
    Możemy również prosić o kliknięcia pod poprzednim postem? :*
    ♥[KLIK]♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Także bardzo lubię Birdy i zazdroszczę płyty <3
    http://zosiaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń