Zmiany jako nieodlaczna czesc zycia

Chyba troszkę mnie tu nie było, czyż nie? Niby dwa tygodnie, a wydawałoby się jakby miesiąc minął, bynajmniej z mojej perspektywy. Nie wied...

Chyba troszkę mnie tu nie było, czyż nie? Niby dwa tygodnie, a wydawałoby się jakby miesiąc minął, bynajmniej z mojej perspektywy. Nie wiedziałam o czym mogłabym Wam napisać, nie miałam nic mądrego do przekazania, a każda próba skonstruowania posta kończyła się klęską. Jak widzicie, powróciłam i to nie z pustymi rękoma. Może nie mam Wam do zaoferowania rzeczy materialnych, ale przynoszę zmiany.

Blog od samego początku miał być stroną lifestylowo - fotograficzną; wyszło jak wyszło i postów ze zdjęciami mojego autorstwa nie było tutaj od chyba 2 miesięcy. Jesień jest bajeczną, pełną pięknych barw porą roku, więc zamierzam wypełnić bloga pięknymi, tematycznymi fotografiami, ale jednocześnie wartościowymi tekstami. Mam nadzieję, że uda mi się dodawać więcej postów tematycznych, luźnych, nie wymagających głębszej interpretacji. Ciekawe tagi, ulubieńcy, haule; ja osobiście bardzo lubię tego typu notki, więc mam nadzieję, że i Wam się spodobają!

Nie warto bać się zmian, są potrzebne. Monotonia zdecydowanie nie jest czymś, co pochwalam. Ba! Nie cierpię monotonii. Nawet przyznam, że lubię zmiany. Jeśli się na nie decydujemy, oczywiste jest, że chcemy, by było lepiej. Co innego, jeżeli nie są one zależne od nas; wtedy zdecydowanie mają prawo być negatywne. 







Zmiany są potrzebne. Prędzej, czy później i tak nadejdą. Nie warto się ich obawiać.
Wracam do regularności i posty jak przedtem pojawiać się będą co niedzielę.
W tej akurat kwestii nie zmienia się nic :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Cieszę się, że wróciłaś! Nie mogłam doczekać się tych wartościowych postów tematycznych. Czekam na kolejne posty! ❤️
    Pozdrawiam,
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, zmiany są bardzo potrzebne w naszym życiu. Ja jak nie widze przez dwa miesiące żadnych zmian w moim życiu to wariuje. Nie ważne jaka zmiana, ważne żeby była, wystarczy zwykłe przestawienie mebli w pokoju xD

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, zmiany są bardzo potrzebne w naszym codziennym życiu. Super post ;) Bergi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany są ważnym elementem :). Czekam na kolejne posty :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także miałam chwilę zastoju w blogu. Super, ze wróciłaś :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiany są zawsze potrzebne! Super, że wracasz! Śliczne zdjęcia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  7. To super, że postanowiłaś udoskonalić swojego bloga i wprowadzić w nim coś nowego! :)
    Cudne zdjęcia <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń