Momenty, dla których warto żyć

Nie potrafię dziś skleić żadnego zdania. Blokada i tyle, aż przykre. Wybaczcie mi więc znikomą ilość tekstu, aczkolwiek myślę, że zdjęcia s...

Nie potrafię dziś skleić żadnego zdania. Blokada i tyle, aż przykre. Wybaczcie mi więc znikomą ilość tekstu, aczkolwiek myślę, że zdjęcia są w stanie to nadrobić.

Życie nie jest proste i nikt nigdy nie mówił, że będzie. Czasem jest łatwo, innym razem musimy pokonać multum przeszkód, by dojść do celu. Czasem uśmiech nie schodzi nam z twarzy, innym razem pogrążamy się smutkach i zmartwieniach. Cokolwiek by się nie działo, życie jest piękne. Mimo codziennych trudności, są momenty, dla których warto je przetrwać; momenty dla których warto żyć.

Podróże. To one pozostawiają najpiękniejsze wspomnienia, to ich nie możemy się doczekać. Do wakacyjnych obozów odliczamy dni już od ferii zimowych. Do wycieczek szkolnych również. Podróżujemy z wielką chęcią - fajnie jest oderwać się od codziennej rutyny. To zdecydowanie te dni w roku, dla których warto przetrwać.

Przedstawiam Wam zdjęcia z najpiękniejszych podróży mojego życia. Gdy je oglądam, napełniam się zdecydowanie dobrą energią i siłą, by przetrwać każdy kolejny dzień. Wiem, że w końcu przyjdzie czas na kolejną, jednak póki co pozostaje mi znosić codzienne szarości i cierpliwie czekać. 















Najbliższy cel - Drezno, 10 grudnia 2015, 17 dni. 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ale mega zdjecia!:) ja tez lubie podrozowac :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podróże to fajna sprawa. nie potrafię się doczekać mojego kolejnego wyjazdu do Warszawy w marcu :) zazdroszczę, że odwiedziłaś Disneyland :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie! Cudowne zdjęcia :*
    Też byłam w Disneyland'zie :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia zawsze dają kopa do działania, a szczególnie te z podróży, które przywołują najlepsze wspomnienia!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam podróżować *.*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam podróżować *.*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia co tu więcej mówić, chciałabym więcej podróżować i wykonywać takie cudne fotografie :)))
    Pozdrawiam, http://zosiaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze zdjęcie zdecydowanie z Paryża, wieży Eiffla. Udanej podróży do Drezna!
    ANSSBAE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam na tym obozie w 2014 roku! A rok wcześniej miałam okazję pierwszy raz być w samej Hiszpanii! Chętnie jeszcze kiedyś bym tam wróciła :) Uwielbiam podróżować, to coś naprawdę magicznego i odrywającego od codzienności! Bardzo fajne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te Paryża, ja również kocham podróże :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak podróże to coś wspaniałego :) Właśnie dla takich momentów warto żyć, dla takich momentów warto czekać i przezwyciężać wszystkie trudności.
    Takie wspomnienia są warte więcej niż cokolwiek innego :))
    Cudowne zdjęcia! Byłam dokładnie w tych samych miejscach co ty, i również to dla mnie najwspanialsza podróż życia :))
    Życzę Ci udanego następnego wyjazdu!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podróże są częścią mojego życia. Piękne zdjęcia ♥
    Też mam czasami blokadę ;c

    OdpowiedzUsuń