Za marzenia nie karają

Nasza sypialnia jest pomieszczeniem, w którym spędzamy bardzo dużo czasu. Uczymy się, oglądamy filmy, zapraszamy znajomych. Ważne jest, b...

Nasza sypialnia jest pomieszczeniem, w którym spędzamy bardzo dużo czasu. Uczymy się, oglądamy filmy, zapraszamy znajomych. Ważne jest, by czuć się w niej dobrze, czyż nie?

Mój pokój uważam za jedną, wielką klapę. Malina i szarość na ścianach, meble w różnych odcieniach jasnego brązu, wszystko z innej parafii. Zdecydowanie wolę przebywać w moim małym zakątku niż w salonie, aczkolwiek jego wygląd nieco mnie przytłacza.

Często z czystej nudy przeglądam meble. Naprawdę się w to wkręcam. Urządzam go we własnej głowie. Wymiary każdej ze ścian mojego pokoju to chyba na pamięć znam! Mimo, że ewentualny remont dopiero na wiosnę, już mam przygotowaną listę mebli, które chcę wstawić, a ich rozmieszczenie jest dokładnie zaplanowane. Wszystko wymierzone co do centymetra.

Jeśli drażni Cię Twoja sypialnia, pobawcie się w takie projektowanie wnętrza. Od razu schodzi zła energia z tym związana, a Ty napełniasz się nadzieją, że zmiany są możliwe. Zbliżają się Mikołajki, Boże Narodzenie; zaoszczędź pieniążki, albo namów rodziców na takie świąteczne przemeblowanie. 

Jeśli zaszczepiłam w Was pomysł zmian, zapraszam do zainspirowania się pięknie urządzonymy, katalogowymi sypialniami. 

A może lubicie swoje pokoje? :)
















zdjęcia pochodzą ze strony ikea.pl

You Might Also Like

10 komentarze

  1. ja nie mam dobrego co do zarzadzania wnetrzami, haha. Lubie swoj pokoj tylko ze wzgledu na to, ze jest moj, ale ladnie urzadzony nie jest.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pomieszczenia *0* Ja nie lubię swojego pokoju XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Remont pokoju miałam rok temu, jest teraz o wiele lepiej niż wcześniej ale jednak to jeszcze nie to. To jak teraz wygląda jest raczej wizją mojej mamy (która jest uparta i przeważnie musi być tak jak ona chce haha), nie, że ją winię, nie nie no ale gdyby posłuchała mojej wizji na pokój byłoby miło, haha. Mimo wszystko podoba mi się :D
    Jeju te pokoje, które tu pokazałaś są takie piękne! :o
    Oby już niedługo udało ci się mieć swój wymarzony pokój :*
    Tak nawiasem mówiąc dopiero ogarnęłam, że jeszcze nie obserwuję twojego bloga (co jest dziwne bo myślałam, że tak jest) dlatego szybko to nadrabiam i tym o to sposobem stałam się 200 czytelnikiem! ♥

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takze na wiosne mam remont, ale taki generalny domu i moj pokoj bedzie kompletnie gdzie indziej niz mam teraz. Tak samo mam juz wszytko zaplanowane i nie moge sie doczekac :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile ja bym dała, żeby w moim pokoju było jaśniej... Niestety nierealne ;(
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię wyglądu mojego pokoju niestety, ale inspiracje świetne! :O <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia są cudowne! Mi też niestety nie podoba się mój pokój. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niezbyt lubię mój pokój, ale dzielę go z siostrą, więc nic nie poradzę :/

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za niedługo będę już siedziała w moim nowym pokoju! ♥ Aczkolwiek meble dopiero będę zmieniać w przyszłym roku, ale już sobie to wszystko wyobrażam, haha :D Cudowne pokoje na zdjęciach *O*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też przyznam, że mój pokój nie jest jeszcze taki, żeby mi się podobał. Ale uwielbiam w nim przebywać, bo to w końcu mój pokój :3
    Piękne inspiracje! Kocham oglądać takie wnętrza :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń