Drezno, Pałac Zwinger - fotorelacja cz.1

Bez zbędnego przedłużania.  Pragnę Was jedynie przeprosić, że w ubiegłą niedzielę nie pojawił się żaden post. Było to niestety spowodowan...

Bez zbędnego przedłużania. 
Pragnę Was jedynie przeprosić, że w ubiegłą niedzielę nie pojawił się żaden post. Było to niestety spowodowane nieudaną współpracą z bloggerem (zdjęcia najzwyczajniej nie chciały się wgrać). Teraz jestem, w dodatku już o 1:06 i z masą pięknych zdjęć z jeszcze piękniejszego drezdeńskiego Pałacu Zwinger. Zapraszam do oglądania :)















No i jak wrażenia?

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Kilka zdjęć z Drezna widziałam na wcześniej na Twoim instagramie, ale fajnie, że zrobiłaś też post z resztą zdjęć, bo szczerze mówiąc po cichu miałam nadzieję, że się tu pojawią.

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten ból kiedy blogger nie chce ze mną współpracować... ;)
    Prześlicznie tam jest *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ujecia:)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, oglądałam Cię też trochę na Jessmili i wydajesz się być strasznie sympatyczną i fajną osobą, dlatego chętnie zaobserwowałam! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe miejsce! choć, według mnie, barokowa architektura jest troszeczkę przesadzona :P
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są cudowne! Z chęcią bym tam pojechała :)
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję jechać tydzień temu do Drezna z moją szkołą, lecz jednak zrezygnwałam z tego i teraz żałuję tej decyzjii, ponieważ wiem, że nie będzie kolejnej takiej szansy.
    Cudowne zdjęcia.
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam cudnie. Lubię takie miasta & miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! *.*
    Nigdy nie byłam w Dreźnie, ale widzę, że warto się tam wybrać :D
    Kiedy tylko będę miała okazję, jadę!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, nigdy nie byłam w Dreźnie :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń