Szczęśliwego Nowego Roku (i inne takie)

Z Nowym Rokiem zawsze wiążemy słynne już i wiecznie niedotrzymywane postanowienia. Niektórzy spisują nawet listę postanowień. Ja swoje równ...

Z Nowym Rokiem zawsze wiążemy słynne już i wiecznie niedotrzymywane postanowienia. Niektórzy spisują nawet listę postanowień. Ja swoje również zamierzam spisać. Spiszę je tutaj. Wszystko po to, by pod koniec roku 2016 móc rozliczyć się sama ze sobą. 

  • Zawsze mówić wszystko, co ma się na myśli, co leży na sercu.
Nie chcę popełniać tego błędu w nadchodzącym roku. Niejednej osobie mam wiele do powiedzenia, ale zawsze się z tym chowam, bo po prostu się boję. Potem chodzi to za mną, nie daje spokoju. W 2016 zamierzam uwolnić się od tego uczucia.

  • Dzielić rzeczy na ważne i ważniejsze
Zawsze zaniedbuję sprawy, które są naprawdę istotne, odstawiam je na drugi tor, bo są najbardziej czasochłonne, problematyczne. Lenistwo bierze górę, a ja zamiast zrobić to, co powinnam zrobić, idę spać, albo włączam ulubiony serial, który znam już na pamięć. Trzeba w końcu się za siebie wziąć, a Nowy Rok jest do tego idealną okazją!

  • Nie przejmować się, nie rozczulać, nie zamartwiać
Ten rok przyniósł mi bagaż pełen doświadczeń i wspomnień - nie tylko tych pięknych i radosnych. Przeżyłam wyjazd ukochanej osoby, traciłam i ratowałam przyjaźń dobre parę razy, wypłakałam wiele łez. Wiem, że rozczulanie się nad każdym z incydentów straciłam wiele cennego czasu. Co ma być, to będzie. Jeśli nie teraz, to kiedy indziej. Tak miało się stać. Nie żyję przeszłością. Chociaż sama nienawidzę tego typu sentencji, to nimi zamierzam się kierować w nadchodzącym roku. Zmieniam swój pogląd na życie, zmieniam swoje myślenie.






Nie potrafię składać życzeń większej liczbie osób na raz, bo zazwyczaj dostosowuję je do konkretnej osoby. Życzę Wam jednak owocnego roku 2016, bez zawodów, smutków, problemów zdrowotnych. Niech te 366 dni da Wam mnóstwo radości, uśmiechu, chęci do życia i motywacji.
Mamy dodatkowy jeden dzień na zrobienie czegoś niesamowitego. Nie zmarnujmy tego czasu.

A tak jeszcze mniej formalnie, to życzę Wam świetnego Sylwestra we wspaniałym towarzystwie i jak najmniej zgonów pod stołem!

Dziękuję, że jesteście ze mną mimo blogowo gorszej końcówki roku. Przepraszam i obiecuję poprawę - w końcu łączy się to z jednym z moich postanowień!

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ja też w tym roku spisałam sobie różne postanowienia noworoczne (choć rzadko to robię).
    Szczęśliwego Nowego Roku :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego sylwestra i oby 2016 był jeszcze lepszy! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i oczywiście udanego Sylwestra!
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez tobie zycze wszystkiego najlepszego w nowym roku i zeby byl jeszcze lepszy niz obecny :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądre i przemyślane postanowienia. Szczerze mówiąc to dały mi do myślenia ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w realizowaniu tych postanowień, Tobie też życzę Szczęśliwego Nowego Roku, śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że dotrzymasz tych postanowień, powodzenia!! :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe postanowienia noworoczne.Bardzo ładne zdjęcia ♡ Życzę Ci szczęśliwego nowego roku i dotrzymania postanowień ;-)
    MÓJ BLOG ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wazne, by nie popelniac bledow i starac sie byc szczesliwszym:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z takim postem ;) Potem jakoś się zapomina tych swoich postanowień, a w takim wydaniu będzie można wszystko fajnie podsumować :D
    Bardzo mądre postanowienia! Życzę powodzenia z ich wypełnianiem :)
    Piękne zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku Madzia ♥
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę sobie nic nie podsumowywać jeśli chodzi o błędy, hah :)
    Super post, inspirujący ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia! ja również nie miałam odwagi powedziec innym co tak na prawde do nich mam, i tez postanawiam to zmienic:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w postanowieniach, również szczęśliwego nowego roku!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też napisałam listę postanowień na nowy rok + jeszcze do tego cele i marzenia. Szczęśliwego nowego roku!:)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥ /Milka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam kilka postanowień, są dla mnie bardzo ważne, haha <3 Pozdrawiam :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń